Sabacaucho no és una gran empresa -té uns 40 treballadors i al nostre país la podem considerar mitjana, tot i que pels estàndards europeus seria petita-, però ha sabut trobar el seu nínxol de mercat i les coses, malgrat la crisi, li van prou bé.
Quin és el seu secret? Doncs, tal i com em van explicar els responsables de l’empresa, no n’hi ha, simplement han apostat per la innovació, la qualitat, la professionalitat i el servei. M’ho crec perquè si no fos d’aquesta manera difícilment podrien treballar per multinacionals com Gamesa, Alstom, Hutchinson o Nestlé.
En alguna ocasió ja he apuntat que és necessari canviar el model productiu de Castellar. Que la nostra economia no pot continuar descansant en la construcció i que la nostra aposta estratègica passa per impulsar nous sectors productius que apostin per la tecnologia, la innovació i el valor afegit.
Sabacaucho no és una empresa nova, va començar a funcionar com un petit taller l’any 1979, però ha sabut adaptar-se a les noves exigències d’un mercat cada vegada més tecnificat i competitiu. Per això és un exemple a seguir.
L’altre dia El Periódico dedicava un reportatge a Sabacaucho. Val la pena llegir-lo perquè ens ajuda a entendre com l’èxit està a l’abast de qui s’ho proposi. Us deixo l’enllaç:
http://www.elperiodico.cat/default.asp?idpublicacio_PK=46&idioma=CAT&idnoticia_PK=679376&idseccio_PK=1009&h==
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada