dimecres, de desembre 23, 2009

Treball i salut per tothom

Una bona amiga m’ha portat aquesta carta que vaig fer de petit als Reis Mags d’Orient. La lletra és del meu avi (la signatura meva), que em va ajudar a escriure-la. Aquesta circumstància fa que sigui un record doblement entranyable. El que més recordo de quan era un nen i arribaven aquestes dates era la il·lusió: estar a prop de la família i esperar que els Reis es tinguessin en compte que havia estat bons i em portessin el que els demanava.

Ara m’he fet gran, però la il·lusió perdura. El Nadal continuen sent dies d’estar a prop de la família i els amics, de repassar el que hem fet durant l’any que finalitza i de demanar que es facin realitat els nostres somnis. En definitiva, són dates per tornar a ser una mica infants.

Per això, vull recordar als Reis d’Orient que m’he esforçat perquè Castellar sigui una vila acollidora on tothom hi estigui a gust. És cert que segurament no sempre he encertat amb totes les decisions, però totes han estat preses amb la voluntat d’ajudar als meus conciutadans i millorar la qualitat de vida a la nostra vila. Pel 2010 m’agradaria demanar treball i salut per tots els castellarencs i castellarenques. Que el 2010 sigui un any de pau i prosperitat.